חיפושדלג על חיפוש

פועלים במרץ בתחום חוויית המטופל

פועלים במרץ בתחום חוויית המטופל (הגדל)

בתמונה: ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ביחד עם מורן כוכב, מרכזת תחום חוויית המטופל בוולפסון – בכינוס שנערך בנושא, אתמול בביה"ח וולפסון (קרדיט צילום: דוברות וולפסון).


פועלים במרץ בתחום חוויית המטופל

במרכז הרפואי וולפסון פועלים במרץ על מנת לקדם ולחזק את תחום חוויית המטופל.
בהמשך להודעה קודמת, בה הודענו על קמפיין פנים-ארגוני שהעלינו בנושא (מצ"ב), השבוע קיימנו מספר אירועים בהתאמה, במרכז הרפואי.
אחד מהם - סדנת מנהלים בנושא בטיחות בטיפול, בהנחייתו של דניאל בן שושן, יועץ חברת הביטוח 'ענבל', ומשרד הבריאות.
הסדנה כללה הרצאה פרונטלית ודיונים אודות תחום הבטיחות ניהול סיכונים וביצוע תחקירים פנימיים.
ד"ר קלירס איריס, סגנית מנהלת המרכז הרפואי נשאה דברי פתיחה ועודדה בדבריה להמשך עשייה ודיווח שוטף בנושא.
אירוע נוסף שהתקיים השבוע - כינוס בשל כלל מנהלי המחלקות והיחידות, האחיות האחראיות ומנהלי מנהל ומשק בבית החולים,
בו נמסרה סקירה בנושא חוויית המטופל ותכניות לקידום הנושא במרכז הרפואי, מאת מורן כוכב, מרכזת נושא חוויית המטופל בביה"ח.
את הכינוס פתחה מנכ"לית המרכז הרפואי, ד"ר ענת אנגל, אשר ציינה כי הנושא של חוויית המטופל הוא אחד החשובים ביותר בתחומי הפעילות של ביה"ח,
וכי בכוונתה לקדמו באופן פעיל, לאורך כל השנה ולמול כל הסקטורים במרכז הרפואי.

עבור לתוכן העמוד